måndag 21 april 2008

Hata Drive-through

Var ute o körde för ett tag sedan, blev lite hungrig och rätt som det var så låg det lägligt nog en McDonalds där. Tänkte att eftersom jag är så viktig och alltid har bråttom så kör jag genom Drive-Through och beställde käk, typ några cheeseburgare och en läsk. Så långt så är allt jättebra, det går fort att få maten och det går fort att betala. Så jag kör vidare upp på motorvägen igen och börjar rota i påsen efter min första ostburgare, rafsar upp pappret och biter. Nu blir jag blir förbannad, visst fan är det så att forskaren i kassan har slängt ner vanliga hamburgare istället. De vet så väl att jag inte kommer att köra 2 mil till nästa avfart, vända och köra tillbaks för att klaga på att de klantat sig. Så jag får snällt äta mina vanliga tråkiga äckliga hamburgare medans de fnittrar frenetiskt på McDonalds 2 mil bakom mig och skrattar åt alla kunder de lurar. Ska vi ha det så här!?!

Inga kommentarer: