torsdag 10 april 2008

Folk jag avskyr (Del 1)

  • Anna Bok vinner alla listor - Jag vet fortfarande inte varför hon fortfarande är känd, hon sjöng en låt för 25 år sedan, sedan dess så har hon bara bantat och haft graviditetsproblem. Varför är folk så fascinerade av denna kvasikändis? Snacka om att leva på gamla, riktigt lastgamla, meriter.
  • Brolle Junior, finne det en Brolle Senior så tycker jag inte om honom heller.
  • Helena Bergström - "Gud vad ledsen jag är hela tiden, vojne vojne". Det är tur att hon är gift med Collin annars hade hon fått putsa kameran istället för att stå framför den.
  • Richard Wolf - Ja herregud, behöver jag verkligen säga nåt här? 50-årig gubbe som sjunger om små pojkar på månen och ska gifta sig med en 19-årig grabb.
  • Pernilla o Nils - Ja ingen fattar varför dessa får hållas. Det var min favvorestaurang men nu kvalar de in på listan här istället. Men för att lätta P o Ns hjärta så kan de fara åt helv...
  • Keeanu Reeves - Jag ser bara Bill o Teds Excellent adventure framför mig. Jag undrar lite hur man tänkte. Hmm, han som spelade Ted, han gjorde ju en heroisk insats i Excellent Adventure.. Honom ska vi ha!!
  • Andreas Carlgren - Har egentligen inget större problem med honom förrutom att han påminner lite om Dr. Evils hårigare bror.

  • Mariah Carey - Om jag måste lyssna mer på "Wailande" (och det inte är Bob Marley and the wailers) så måste jag börja skära mig i armarna för att få bort smärtan i öronen. Om jag dessutom måste se hennes bröst poppa ut från sidan av hennes klänning när hon försöker ta ton med handen, då hoppar jag frånÖresundsbron. Stoppa den förresten!

Inga kommentarer: