torsdag 29 maj 2008

Städa eller dö!

Hej o Välkommen till Lunds akademiska Golfklubbs restaurang Gourmet Grön. Det är precis så här jag vill bli bemött när jag har spelat golf o ska lägga 150spänn på en lunch. Ni gör ju ingenting! Jag måste ju till och med plocka bort min egen talrik. Jag har inget emot det men när de skriver lappar som dessa då kommer jag av ren trots gå ut i rabatterna och lera ner mig innan jag går in i restaurangen. Ni vill ju verkligen inte göra nånting, ska jag komma in i köket o skala potatis också eftersom ni uppenbarligen är för lata för att sköta er restaurang?!?

Alltså jag tror PoN verkligen anstränger sig för att inte ha några gäster så de kan åka på kärleksweekend och skriva dynga i e-mail till sina kunder.



Ursäkta kvalitén på bilderna, eller nej. Det får ni leva med.

Inga kommentarer: