tisdag 13 maj 2008

Förbannade jävla idioter!

Varför blir du så chockad, du hade ju redan svarat på frågorna innan sändning. Vad är det som är så chockerande, trodde du att frågorna skulle bli snälla under sändning. Hmm, jag har en bra idé, vi ställer en massa skitjobbiga frågor till en person, men sen låter vi inte någon veta vad frågorna eller svaren är, istället så frågar vi enkla tråkiga frågor. Är det så för förbannat viktigt med pengar så jobba hårdare istället för att sitta o gnäll om ett teveprogram som du själv valt att vara med i. Buuhuuuhuuu, stackars mig o min farsa. Stackars stackars, snälla Svenska folket tyck lite synd om mig så jag får sitta i en soffa o ojja mig på aftonbladet. Skaffa ett liv din förbannade kolrot. Fy fan va irriterad jag blir!


http://www.aftonbladet.se/nojesliv/article2448770.ab

Inga kommentarer: