onsdag 28 maj 2008

Idétorka

Så, nu kom det.. Precis som jag förutspådde när jag började med Irriterad-bloggen. Eller så är jag helt enkelt inne i en glad period där jag inte orkar irritera mig på nåt. Jag skulle iofs kunna irritera mig på den där vakten som slängde ut mig för några veckor sedan, jag blundade ju bara och den där soffan var grymt skön. Eller så kan jag irritera mig på Statshotellet i karlskrona. När man öppnar dörren så möts man av en lapp där det står nåt i stil med "Vi tänker på miljön, om du slänger handduken på golvet så får du en ny, men kan du tänka dig att använda den igen så häng upp den så slipper vi tvätta den". Men när man går in i rummet så står teven på, bra idé, använd så mycket el som möjligt! Och när man går in i duschen så finns ett munstycke till duschen som kan jämföras med en högtryckstvätt. Men som sagt, jag irriterar mig inte så vansinnigt mycket just nu. Fast det är klart, jag fick en bild av min bror angående golfklubben.. Muhaahaahaa, återkom i morgon så ska jag publicera den. HAHA, idioter.

2 kommentarer:

Ofelia sa...

Du, jag och Alexis kan ju slå våra kloka ihop och gnälla över grejer...om inte annat kan man alltid besöka:

http://www.argalappen.se/

för lite inspiration... :)

Anonym sa...

Jag kan oxå vara med och gnälla (dagens föslag: grannar, måsar, bilister)!
Kram
Anna