tisdag 18 november 2008

Åh fy på dig Warcraft

Åhh stackars mig, det rann fradga ur käften på mig, åhh jag svimmade.. Stackars stackars mig det är nog bäst jag ringer aftonbladet för de är tillräkligt korkade för att skriva om detta... "Asså jag satt bara o spelade dator i 30 timmar och drack stora mängder energidryck". Hur kunde detta hända?!?

Om jag hade druckit energidryck och kollat på tv i 30 timmar, eller jobbat i 30 timmar eller nåt annat smart i 30 timmar så hade jag också blivit sjuk. Jag hatar när man tar ett fotografi på några ledsna mäniskor, man ber dem att se lite sorgsna ut, "Hörru, lägg din arm runt ungdjäveln så ser det allvarligt ut. Sen kan vi försöka utreda varför detta har hänt". Jag kan berätta för er, 30 timmar med valfri aktivitet med energibas av socker gör dig sjuk. Det är inte synd om dig, dina föräldrar är idioter som accepterar detta, och du får skylla dig själv dumma unge.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article3794446.ab

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag funderade tidigare idag på att börja skriva blogg om allt djävla skit som irriterar mig varje dag, och så hittar jag dig, med en exakt sådan blogg. Fan vad irriterande med folk som jämt hinner före med alla idéer. Jag är en kvinna på lite drygt 30 men är gnällig som en gammal gubbe. Nu är jag stammis här./Bitterfittan

Ofelia sa...

Du såg kanske att familjen kom från Våxtorp, en av Sverigest mest inavlade byar? Nuff said!